HTML

zugfirkász

Egy kutyaütő webzsurnaliszta privát hülyeségei - már nem Amszterdamból.

Dr. Justice

11:38 | 04.23.

Így (nem) mentem tíz év után megint orvoshoz (II. rész)

Rozsomák a kedvenc szuperhősöm. Ő az a kócos csóka az X-menből, akinek a csontjait törhetetlen fémötvözettel, adamantiummal javították fel (ne keresd a Medvegyev Mengyelejev-féle - hű, de másnapos voltam - periódusos rendszerben), és nem mellékesen simán meggyógyul bármilyen sérülésből. Csak úgy, magától, szóval nincs TAJ-kártyája, azt elhiheted.

Nekem viszont van, és nem is féltem használni, hétfőn úgy hajítottam be a betegfelvételes arcnak, mintha legalábbis royal flushöm lett volna, de amikor megkaptam az időpontot négy nappal későbbre a baleseti sebészeten, elkezdett foglalkoztatni az öngyógyítás kérdése. Azóta kiélesedtek a belső érzékeim, megállapítottam, hogy a térdemnek valójában nincs komoly baja, meditációval és pozitív gondolkodással gyógyítottam magam, épp csak röntgen-képet nem rajzoltam róla, meg MRI-t. De még megtehetem.

Annál is inkább, mivel a Honvéd kórház ez irányú szolgáltatásait nem fogom igénybe venni, semmi szükség rá. Nincs kedvem átmenni, és magyarázgatni a dokinak, hogy tényleg nem voltam bebaszva, amikor ez történt (ez főleg akkor fogja elhinni, ha megérzi rajtam a tegnapi pálinka szagát), és tényleg fájt, meg rossz volt, igaz, most már csak egy fájós kis púp maradt belőle.

Az adamantium az adamantium, törhetetlen. Jövő héten már vígan bicajozok, meglátjátok.


 

4 komment

Címkék: egészségügy bénázás bicajozás

A bejegyzés trackback címe:

https://zugfirkasz.blog.hu/api/trackback/id/tr491945014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pagocs 2010.04.23. 13:01:34

Azért Rozsomáknak gyorsabban megy a dolog! :)

Azért persze további jobbulást!

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2010.04.23. 13:07:22

@pagocs: köszi, valahol azért el kell kezdeni, nem megy az úgy rögtön :)

Leó Úr 2010.04.23. 15:01:08

A Medvegyev-féle periódusos rendszerben miket lehet megtalálni? :)

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2010.04.23. 15:32:04

@Leó Úr: nyilván mengyelejev, majdnem olyan másnapos voltam, mint te