HTML

zugfirkász

Egy kutyaütő webzsurnaliszta privát hülyeségei - már nem Amszterdamból.

Dr. Justice

08:35 | 10.05.

Hungarikum: a 40 centis kilátó

Egyszerűen nem találok szavakat, ilyen nincs tőlünk keletre, délre, nyugatra, északra, ilyen nincs Kirgizisztánban, Mongóliában, Botswanában, Indiában, sehol a Földön. Ilyen csak Magyarországon van: 40 centiméteres kilátót építettek Bodrogkeresztúron. Az alpolgármester azért elismerte, „igen alacsonyra sikerült a kilátó”, de csak ennyire futotta a pénzből, teszi hozzá, mert egy csomó mindent meg kellett még csinálni előtte, szemetet szedni, fákat vágni, no meg lett ám oda pad, meg járda, meg szalonnasütő is. De legfőképpen egy három méter átmérőjű betonkorong. 39 millió forintból.

Az egy dolog, hogy az NFÜ urambátyám alapon kioszt 40 milliót valami céltalan, haszontalan hülyeségre, az elvtársak meg szépen ellopják, de ezek tényleg hülyébbek mindenkinél. Minek építették azt a vackot oda? Gondolták, hogy úgysem látja azt meg ott senki? 40 centi kilátónak ugyan kicsi, de azért észrevétlen nem marad (meg ugye a szalonnasütő, az mekkora már). Vagy tényleg büszkék rá, hogy ezt összehozták? Centinként majd' egy millióból? Ennyiből a híresen drága magyar autópálya métere kijön.

Nyúlták volna le az egész zsetont szépen csöndben, ennél sokkal nagyobb lopások sem viszik át már az ingerküszöböt, senki nem csesztette volna a bodrogkeresztúri atyafiakat soha. De nem, ezek még ennél is idótábbak, csak odaépítették, és még nyilatkoznak is róla nagy fejvakarva, hogy tényleg pici, meg a vízműdomb is eltakarja, de legalább a miénk.

Ha jobban belegondolunk viszont tényleg látványosság született, nem egy tucatkilátó. Kihozták a maximumot a 39 millióból, és igazi dörzsölt, öreg rókaként még a kertévék híradóját is felhasználták a "Még a Kőröshegyi völgyhídnál is Drágább és Feleslegesebb Építmény" promózásához.


Ez csak valami médiahack lehet megint.

Update: még a település honlapján is kint van. Végem van, tényleg.

189 komment

Címkék: idióták abszurdisztán államférfi nem értem

A bejegyzés trackback címe:

https://zugfirkasz.blog.hu/api/trackback/id/tr111427884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2009.10.05. 10:13:30

A birkák még a honlapjukra is kirakták:
www.bodrogkeresztur.hu/html/ide_kilato.html

"Lám, milyen büszkék vagyunk! Így lopunk mi!"

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 10:15:16

Hja kérem, még mindig!

-Még mindig mi?

- Hát

www.kibulizottorszag.net

mi más?

Mert ezt csinálják és ezt fogják, amíg föl nem ébred a nép. Kezdek attól félni, hogy az egyetlen amire hajlandó ébredni, a lehetőség, hogy álljon a sorba az ilyen leeső 40 milliókért. Vagy többért.

Önbecsülésért, tisztességért, demokratikus, szabad, egészséges Magyarországért már soha?

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 10:15:33

@Turk Hava Yollari: Basszus, tényleg, ez hihetetlen. Nem láttam, köszi a linket.

Mob. 2009.10.05. 10:17:42

Még meddig hagyjátok?

orv 2009.10.05. 10:17:46

A pályázathoz nem kellett terveket csatolni? De. Tehát valahol ezt elfogadták. Tehát nem csak a Bodrogkeresztúriak idióták ,de mások is!
Vagy lehet ,hogy másképp történt?
Esetleg csurrant-cseppent az a lépesméz?

Blogerovac 2009.10.05. 10:19:49

Mi ezzel a baj? 5 év börtön, teljes vagyonelkobzás. Amíg nincs intő példa, nem lesz megállás.

Blogerovac 2009.10.05. 10:21:08

orv: a pályázatok elnyerése úgy történik, hogy a pályázat elbíráló kéri a megnyert pályázati pénz felét. Persze 18.5 millióból is kicsit többet tudtam volna betonozni, de hát én egy egyszerű ember vagyok, nem polgármester.

Joe-ból is megárt a shock !!! (törölt) · http://www.tuzelestechnika.net/ 2009.10.05. 10:21:21

Azta kurva!
Azért ehhez kellet ész!
2-3 gurigából csinálhattak volna egy 2-3 méteres kilátót, hogy mégis csak magasabb legyen a vízmű dombnál, habár úgy nem címlapos.

Bit Rot 2009.10.05. 10:32:45

Azért azt hozzá kell tenni, hogy volt tereprendezés, sétálóút építés, padok, szemételhordás, stb.

De ez se lehet több pár milliónál, szerintem.

Vagyonelkobzás!

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 10:35:00

@Bit Rot: persze, hogy volt tereprendezés, nyilván nem arra kapták a pénzt, hogy a susnyás közepére húzzanak fel valamit. Hanem hogy egy szépen rendezett placc közepére betonozzanak egy túlméretes csatornafedőt :)

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 10:36:56

@fake nathanp made in kínai: és ez hogy jön ide? kínos, amit csinálsz, hagyjad abba.

phaidros 2009.10.05. 10:44:19

Mi a probléma? Odatehettek volna egy hokedlit is. Abban legalább fiók is van.

hg002 2009.10.05. 10:47:47

Még mindig jobb, mint a miskolci Herman Ottó emlékpark kilátója, amit anno a völgybe építettek. Innen legalább van kilátás. Ha van egy kis eszük, nem kilátónak nevezik el, hanem mondjuk "panoráma szabadidő parknak", és akkor mennyivel jobban cseng.

driopios 2009.10.05. 10:49:18

"az elvtársak meg szépen ellopják"

A jóízű elvtársazás előtt biztosan utánnanéztél, hogy a bodrogkeresztúri polgármester a Zempléni Településszövetség jelöltjeként indult, a képviselő testületben pedig mindenki független. De hiszen ha valaki ebben az országban lop az csak szocialista lehet. Sőt kommunista, vagy egyszerűen csak komcsi.

www.valasztas.hu/onkval2006/hu/10/10_0.html

changebug (törölt) 2009.10.05. 10:50:07

A híren én is röhögtem, de azért azon is gondolkozz el mit lehet csinálni 40 millióból? Nem egy nagy összeg az és ha még effektíve csináltak is valamit (tereprendezés), ne adj isten törvényesen is...

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 10:52:30

@driopios: igazad van, magyarázatra szorul: szerintem ma Magyarországon nincs semmilyen oldal, kommunista, nem kommunista, párttag vagy független, jobb vagy bal, a felszín alatt valójában semmi ilyesmi nincs. A világon egyedülálló módon egységes a "politikai elitünk", amit viszont örököltünk egy másik korból. Nem embereket, pártfunkcionáriusokat, konkrét múlttal bíró tisztségviselőket, hanem szellemiséget, morált, attitűdöt.

Rókakígyó 2009.10.05. 10:53:08

Ilyen módon nem illik kitűnni a nagy semmiből. Nem kellett volna hozzáfogni, ha nem volt elég hozzá a pénz. Ha meg eltűnt akkor bíróság. Bár a bírót már nem annyira a törvények korlátozzák,mint a lelkiismerete, azzal meg nincs baj, mert nincs. Gyáva népnek nincs hazája.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2009.10.05. 10:54:27

Ezennel bejelentettem hogy egy 3 méteres európai szintű autópálya megépítését tervezem a kiskapumtól a főútig hogy télen ne kelljen a sárban gyalogolnom. A beuházás előreláthatólag 20 millióba fok kerülni méterenként. Azért ennyibe mert előtte el keltett egyengetnem a földet és csak a harmadik boltban kaptam cementet.

ifrance 2009.10.05. 10:57:12

Neeeeeeeeem, ilyen nincs... tíz perce visítva röhögök. nem tudom abbahagyni. valahányszor meglátom a címet, előről kezdődik. a leges-legjobb a polgármester!!!

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 10:57:30

@changebug: tény, hogy nem sok a 40 millió, ha építésről van szó, de szerintem ki lehet hozni ezt-azt belőle, legalábbis ami lett, annál biztosan többet (ha építesz belőle egy tűrhető családi házat, tereprendezéssel együtt, akkor egy pár méteres kilátóra csak futja). Ha meg nem, akkor meg nem égetjük magunkat porrá, hacsak nem éri meg vastagon betonozni egy sámlit a dombtetőre :)

2009.10.05. 10:57:32

Ismét egy ékes példája a magyar rendszernek, mindennek ami itt folyik.

Ez Magyarország 2009. De attól tartok írhattam volna 2109-et is...

kukko 2009.10.05. 11:00:36

Kellene rá egy figyelmeztető tábla is, hogy vigyázat, ha nem veszi észre, akkor megütheti benne a bokáját. Pályázati pénzből ezt is meg lehet oldani, de a járulékos költségekkel számolva ehhez legalább még 10 millió kellene.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2009.10.05. 11:02:17

@driopios: azért a nagy függetlenség közepette érdemes megnézni, ki lett a település díszpolgára tavaly.

www.bodrogkeresztur.hu/html/onk_altalanos.html

www.parlament.hu/kepviselo/elet/s748.htm

HAT 2009.10.05. 11:02:23

Két idézet:
1.
Bodrogkeresztúri díszpolgár:
"2008 Dr. Szabó György
Országgyűlési képviselő, az Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Tanács elnöke"
www.bodrogkeresztur.hu/html/onk_altalanos.html

2.
"Kamera Hungáriát ért a Hír Tv Célpontjának Szabó családja
2008. április 10. 00:02

A Hír Televízió Célpont című műsora nyerte a Kamera Hungária díját tényfeltáró kategóriában. Rákóczi Pétert a Szabó család című riportjáért díjazták – az elismerést Rákóczi Péter, az anyag szerkesztője és Krakkó Ákos műsorvezető vette át.

Az oknyomozó riport a Szabó György MSZP-s képviselő családjának juttatott uniós támogatásokról szólt. A műsor derítette ki: a párt borsodi elnökének családi vállalkozásai 100 millió forintot nyertek különböző pályázatokon úgy, hogy a tenderek kiírásában a regionális fejlesztési tanács elnökeként maga Szabó György is részt vett. Az ügyben Bajnai Gordon területfejlesztési miniszter is vizsgálatot indított.

A televíziós szakma legjelentősebb seregszemléjének döntőjébe 103 alkotás került be, a Hír Televízióból – a Célponton kívül – a Keresztmetszet egy adása, a Buké műsorarculata, valamint a Gyurika című dokumentumfilm."
www.magyarnemzet.hu/portal/553732

HAT 2009.10.05. 11:04:34

@nyomasek_bobo:
Megelőztél 6 másodperccel :-)

Editor Bob 2009.10.05. 11:04:50

Ez egy vicc. Pár segélyen tengődőt ki kellett volna közmunka címén hajtani tereprendezésre, így az ingyen lenne, 10-15 millióból meg csak össze lehetett volna hordatni egy 10 méter magas kupacot, aminek a tetejére mehetett volna ez a betonkupak.

A maradék 25-ből meg lehetett volna korlátot csinálni, meg megvenni a két padot.

Remélem az NFÜ visszakéri a pénzt, itt példát kellene statuálni.

driopios 2009.10.05. 11:08:24

@Dr. Justice: ez így rendben van, engem csak ez a minduntalan, automatikus kommunistázás irritál már jó ideje. Vegyük észre, hogy ebben az országban már nincsenek kommunisták. Senki nem akarja a termelőeszközök kizárólagos állami tulajdonát, a megtermelt javakból alanyi jogon járó, általános és egyenlő részesedést és a munkáshatalom egyeduralmát. Még Thürmer Gyula sem.
Kapitalista itt ma már mindenki, az 'elvtárs' meg 'komcsi' szavak lényegében kiüresedtek, már csak egy billog amit jól rá lehet sütni bárkire, de attól még értelme nincsen.

PPK™ 2009.10.05. 11:09:28

Hát ez tényleg vicc, bár röhögni még sincs kedvem. Szerintem nem kellene többet kutakodnunk egy percnél az interneten olyan családi ház után, ami 40 guriga és több szintes... és még a bazi nagy kertje is rendezett. Most komolyan, én 1 millióért összeszedtem volna a szemetet szemrebbenés nélkül, a többiből meg... á, nem folytatom.

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 11:11:23

@driopios: egyetértek, de mégis kellett valami összefoglaló név nekik :)

dr. Wilbur Swain 2009.10.05. 11:13:49

azért valami figyelmeztető táblát kitehettek volna, hogy "vigyázz, kilátó!" nehogy valaki megbotoljon benne

Zsömle 2009.10.05. 11:19:08

Nem enyém a mindentudás gyönyöre, úgyhogy csak pár adalék:
-a vízműdomb alatt a falu vize van, oda nem nagyon lehetne csak úgy bármit felépíteni.
-a vízmű körül korábban bozótos-erdős terület volt, ezt teljesen leirtották, gondolom, nem ingyen.
-a Bodrogzug felé egy jókora diófás kert volt, a fák jó részét kivágták, vélhetően szintén kártalanítás mellett.
-az odavezető utat szintén felújították, emellett megépítették a sétautakat, pihenőket, szalonnasütőt ésatöbbit.
Nem tudom, hogy mindez mennyibe került valóságosan, de mivel már vagy 2 éve minden készen van, kissé fáziskésésesnek tűnik az RTL riportja.

Az viszont nagy kár, hogy azóta nem képesek a korábban kitakarított területeket legalább néha lekaszáltatni pár közmunkással, mert így valóban szégyen az egész.

krampam 2009.10.05. 11:20:03

FELNÉGYELNI! FELNÉGYELNI! stb.

Ezeket nagyon csúnyán össze kéne verni!

krampam 2009.10.05. 11:23:12

40 millióból egy tip-top házat lehet építeni, nem is akármilyet!
AROHADTKURVAANYJUKAT!

Dr. Justice · http://dotkom.blog.hu 2009.10.05. 11:26:25

@Zsömle: nem vonom kétségbe a szavaidat, de mindennek fényében is felmerül a kérdés: Mindez tényleg elvisz-e 40 gurigát? (Szerintem nem) És ha igen, akkor megérte-e? (Kérdéses) Szükség-e volt rá? (Ezt a helyieknek kell eldöntenie)

Az meg, hogy kilátónak nevezték el, mindentől függetlenül übereli a teljes Monty Python munkásságot.

Lipót 2009.10.05. 11:26:37

@driopios:
Elég lassan tanulsz, egy elefántnak is elég lenne 20 év, hogy megtanulja: az önkormányzati helyi "függetlenek" legnagyobb része volt párttag, tsz elnök, egykori vezérigazgató, helyi pártbizottság elnöke, munkásőr stb. (l. még B.keresztúr díszpolgárai.) Előbb tájékozódj, utána írj. Rosszabb esetben fordítva.

kuki123 2009.10.05. 11:27:25

ez most valami vicc volt? hol a kandi kamera?

ne röhögtessen már hogy 40 milla a szemetet fölszedni

még jó hogy jön a Jobbik és az ilyen senkiházi tolvajbandát bebassza 20 évre teljes vagyonelkobzással

M_R 2009.10.05. 11:30:22

@Xeor: Hidd el hogy akik a szemetet szedték, földet talicskázták azok talán még a minimálbér felét sem kapták érte. De bizonyára volt munkavezető (talán a polgármester vagy helyettesének pereputtyából) aki pár százezres órabérérért "felügyelte" a munkát. Lehet hogy a szép bronz iránytű is megvan 6-7 millió. így hamar összejön a 40 milla...

altimus 2009.10.05. 11:35:13

- lehet, hogy csak a guiness rekordok konyvebe akartak bekerulni! ha epitenek egy 100 meter magas vacakot azzal sehol sincsenek ! na de igy !

nem ellenoriztem, de allitom, hogy ezzel a kilatoval benne vagyunk a rekordok konyveben !

viszont ha biztosra akartak volna menni akkor godrot kellett volna asniuk !

altimus

bAnál Amál 2009.10.05. 11:35:29

Számla van mindenről. Akkor meg mit akarnak a kedves hozzászólók? Tisztességet? Becsületet? Muuuhhhaha

kívülálló 2009.10.05. 11:38:11

Hülyék ezek.
A kilátó földrajzi magasságát is hozzá kell adni, akkor 223 méter és 40 centis lesz:)))

Az azért már majdnem 250 méter.

altimus 2009.10.05. 11:40:42

amugy, a kepek alapjan, a hely szep, es a penz nyilvan az odavezeto utra ment el, es a kornyek rendbetetelere. a kilato nem feltetlenul jelent valamit amire meg plusz fel kell maszni stb. az usa-ban ezeket vista point-nak hivjak, es minden erdekesebb helyen atvezeto uton tucatjaval vannak ilyenek, ahol tipikusan van egy parkolo es nehany perces setaval el lehet erni valahova ahonnan erdemes szetnezni, fenykepezni, es par percet pihenni.

szoval ez egy vista point (kilatohely), nem egy kilato. a Janos hegy teteje egy vista point, az ottani epulet meg egy kilato.

Ha megnezitek a kepeket van ott jarda, pad, szemetes, odavezeto ut stb. ez mint sok-sok penzbe kerul.

altimus

wjozsi 2009.10.05. 11:41:51

Mi, magyarok, mindig is szerettük a szuperlatívákat. Szinte minden településnek van valami dicsekednivaló rekordja. Mostmár Bodrogkeresztúr is büszkén írhatja be a túrisztgájdba, hogy a település hírnevét öregbíti a világ legkisebb kilátója. A polgármester ezzel beírta a nevét a helyi történelembe.
Az ötletet most nyilván irigylő szuperlatívátlan településeknek pedig javaslom a "legsekélyebb kiszáradt kút", a "legkisebb tó", a "legfiatalabb öreg tölgy", a "legsötétebb közvilágítás" megépítését. Természetesen uniós pénzből.

Picurigor 2009.10.05. 11:43:24

Pályázati pénzből ezt sikerült kihozni?
Elő kell szedni, aki leszámlázta nekik. Mert valaki megcsinálta a szemétszedést, járdaépítést, 40centis-kilátós-építést is.
Papíron tehát el van költve a 40 guriga.
Kérdés, ki számlázott???
Majd az egész bandát, aki ennek részese volt, felelősségre kell vonni.

Zsömle 2009.10.05. 11:44:22

@Dr. Justice: Ahogy írtam is, nem tudom, mibe került a valóságban, azt meg pláne nem tudom, hogy megérte-e. Minősíteni meg nem akarok, csak további tényeket közöltem.

Egyébként a kilátó azért lehet "kilátó", mert onnan kilátás van. Itt erdő (már) nem takar semmi( lényegese)t, egyedül "hátrafelé" van benne a vízműdomb a kilátásban. Így aztán a "kilátó" funkciója teljesül. Igaz, ezt egy ekkora beruházás nélkül is majdnem teljesen tudta a helyszín. ;)

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 11:45:44

@Dr. Justice:
2009.10.05. 10:52:30

Pompás! Ez az! Kb. erről van szó.

bAnál Amál 2009.10.05. 11:47:12

A végösszeget nem is mondták. Nem tudjuk, hogy mennyi volt az önkormányzati önrész!

Tesveer 2009.10.05. 11:51:14

Mondjuk önmagában az, hogy 40 centis a kilátó, még nem lenne gond. Van ilyen máshol is, nálunk pl. a Kissvábhegyen sem magasabb. Más kérdés, hogy az nem egy pár méteres bucka tetején áll, és megfelel a célnak így is.

krampam 2009.10.05. 11:53:33

@altimus: naneszórakozzunk!
ha ilyet akar valaki, akkor menjen ámerikába. buzik.

nabu 2009.10.05. 12:03:31

Én ennyi pénzből fel tudok húzni egy komplett családi házat medencével, 2 emelettel és bútorokkal együtt Érden; abszurdisztán.

csillagkutya seven 2009.10.05. 12:03:36

szép történet, olyan magyaros! én így szeretlek magyarország!
hogy rohadna meg az összes mocsodék !

Kicsijoe 2009.10.05. 12:03:40

Juhhúúúú...Van egy eladó bodrogkersztúri házam,de a mostani lakáspiaci helyzetben nem tolonganak érte.Nade majd MOST!Az hogy hangzik,hogy frekventált túristákáltal látogatott helyen,a méltán híres bodrogkeresztúri kilátó közelénben takaros házikó eladó nagy telekkel.Az ingatlan a kilátó miatti megnövekedett túristaforgalom miatt vállalkozási célra is kitűnő?Behalok...egyébként meg a a képeken az szerepel a neten,hogy már 2007-ben átadták.Nekem ugye ott van házam,de isten bizony,nem tudtam róla.Mindegy,ha legközelebb megyek,megnézem :DDDD

raven_seldon 2009.10.05. 12:06:35

@krampam: nyilván nem két fillér volt, ebben igaza lehet altimusnak, de a 40 milla valóban kicsit sok szerintem. A környék rendbetételét közmunkában is meg lehetett volna valószínűleg csináltatni, fillérekért. Mondjuk az ilyen projectekre mindig sok pénz megy el, gondolom fele ennyiből is meg lehetne csinálni ha nem mindenki a zsebét tömné. És arról ne is beszéljünk hogy (altimusra reagálva) talán az amcsik jobban megengedhetik maguknak az ilyesmit :)

Airhead 2009.10.05. 12:10:00

leleményes nép a magyar, azt azért becsületére kell írni :-)

ChatMan 2009.10.05. 12:14:55

Kezdem érteni, hogy miért van az, hogy ha az ellenzék megemlíti, hogy mindent ki fog vizsgálni, és számonlérés, (urambocsájts: börtön) lesz a korrupciós ügyekből meg a lenyúlásokbol, akkor ezekben megkeményedik a hígszar, és bármire képesek, hogy inkább ne is legyenek választások, nemhogy előrehozott.....legalább az elévülésig.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 12:16:58

@altimus: Sokba, az igaz. De, hogy nem negyvenmillióba, az is biztos.

dr.pupak30 2009.10.05. 12:23:36

így kell legálisan lopni.

EMU 2009.10.05. 12:23:51

Egyértelmű a helyzet, a bodrogkeresztúri zsidó hitközség helyi cigány szervezetekkel közös gátlástalan, tolvaj akciójáról van szó. Ugyanis derék, talpig becsületes, nem lopós, szorgalmas magyar ember ilyet nem tesz. No még a helyi melegek meg drogosok is benne lehetnek, de hogy derékmagyarember nem ilyen gátlástalan és átkozottul ostoba fasz, az ki van zárva, hiszen derékmagyar, a föld kivételezettje, az univerzum legokosabbja és legtehetségesebbje. Nyilván.

krampam 2009.10.05. 12:25:07

@raven_seldon: 2M-ból tiptop kis szalonnasütő betonkorongot lehetne csinálni, padostul, betonostul. Kapára, kaszára!

dr.pupak30 2009.10.05. 12:25:43

@EMU: így van, szerintem a szlovákok, szerbek, románok és ukránok is benne vannak.

Lasombra 2009.10.05. 12:25:50

jaj, milyenek vagytok. ha felépítenek egy 40 méteres kilátót negyedekkora sajtót sem kap, mint a 40 centis!

a jó település-marketinget meg kell fizetni!!! :)

(nem lehet, hogy színtiszta platinából van?)

kgonzo 2009.10.05. 12:26:24

@ChatMan: Csak azt tudom mondani, amit 1998 és2002 között mondott az akkori hatalom:
Ha valakinek bármilyen tudomása van törvénysértésről, az tegyen azonnal feljelentést,
tekintve, hogy az állampolgári kötelessége.
Nem majd, hanem most tessenek feljelentést tenni, ha törvénysértésről tudnak.

dr.pupak30 2009.10.05. 12:27:48

most már nagyon komolyan fontolgatom, hogy elindulok a politikai pályán.

Mike36 2009.10.05. 12:28:06

Ki kell tenni egy táblát a világ legkisebb és legdrágább kilátója 144 ezer euroból, minden centije 3611 euro
Ilyen az igazi magyar virtus!

tódul majd a nép

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 12:28:42

@EMU: Kis kiegészítés: a zsidók Bp.-en lopnak. Sokkal többet...

dr.pupak30 2009.10.05. 12:29:12

ha valaki politikus, milliókra van itélve. csak milliomos lehet, mert ha nem hagyja magát meggazdagodni, nem fújja ugyanazt a nótát mint a többiek kicsinálják.

Mike36 2009.10.05. 12:30:29

@nabu: Érden? azt azért megnézném!

Slanger · http://tudtad.blog.hu 2009.10.05. 12:32:30

Azt hiszem ez a nap posztja. Egyszerűen beszarás ami ebben a kibaszott országban megy. Ez a kilátó esküszöm, olyan rossz, hogy már jó.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 12:36:13

@EMU:

Majdnem. Kivéve, hogy a bodrogkeresztúri zsidó hitközség tagjait 1944 május 15-e és június 7-e között a német megszállók megsemmisítés céljából Auschwitzba szállították.

Ugye most jobban érzed magad?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.10.05. 12:37:21

Valami lé nekem is kéne.
Arborétumot csinálnék a kertemből. Sőt! Szinte már kész is van. 15x9 méteres. Az elég lesz botanikus kerthez?

altimus 2009.10.05. 12:38:48

emberek,

ezt a helyet szemelyesen a hozzaszolok kozul senki nem latta. ki tudja milyen hosszu az odavezeto ut, amit talan ebbol a penzbol epitette, koveztek? milyen tereprendezest csinaltak? epitettek netan parkolot, tablakat helyeztek ki? stb stb.

ez egy _kilato pont_ ahova fel lehet setalni, korul lehet nezni, be lehet iktatni egy biciklizo hetvege utvonalaba, ahova el lehet menni piknikezni egyet.

egy ilyen helyre akar siman el lehet jogosan, es lopas nelkul, ennyi penzt kolteni.

az eredeti cikk cime jopofa, figyelemfelkelto, igazi _bulvar_ cikk.

az, hogy ezt ennyi ember veszi veresen komolyan, anyazik, lopast, lenyulast kiabal persze ijeszto, es egyenes kovetkezmenye a kozallapotoknak. de a kozallapotokat nem lehet kivetiteni egy specialis esetre. lehet, hogy a polgarmester es aki ezt csinalta az a vilag legjobb szandeku es legbecsuletesebb embere, es az is lehet, hogy nem. de ezt a _tenyek_ ismerete nelkul nem lehet eldonteni.

itt epitettek egy piheno/kirandulo helyet, egy _kilato pontot_, amit eleg hulye modon kilatonak hivnak, ami a magyar nyelvben ezek szerint (a legtobbek szamara) valami kilato epitmeny szinonimajakent forditodik le az agyban.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 12:42:15

@altimus:

Talán. Talán így volt. Talán ennyibe került.

Jól elköltött pénz volt, megérte?

Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2009.10.05. 12:42:17

@ChatMan: Honnan tudod, hogy a polgármester milyen színű?
Lop itt mindenki pártállástól függetlenül. Legfeljebb akik közel vannak a tűzhöz, kicsit többet. Ezért vannak a választások. Nehogy a másik kimaradjon.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 12:43:40

@Kóser Malac:

Látom neked kellett volna címeznem, amit elsietve EMUnak írtam.

zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2009.10.05. 12:45:25

Javaslom, legyen ez az ország új jelképe!

dr.pupak30 2009.10.05. 12:45:32

egyszerű ez:

-Te figyelj má Józsikám itt van ez az EU tele lovéval. Csináljunk má valamit, jobb az, ha az pénz nálunk van.
-Jól van Janikám mit építsünk a faluban amire pályázni lehet?
-Aranka nézzen má utána mire lehet pályázni.
-Józsikám azt mondja az eu kilátóra ad pénzt.
-Jóvan Aranka kérjen má árajáénlatot az Árpitól kilátóra
-Meglesz Józsikám
-Józsikám az Árpi 10 millás ajánlatot adott.
-Árpikám nem lesz az a 10 milla kicsit kevés?
-Józsikám mennyi legyen akkor?
-40milla a plafon Árpikám írd át 40 millára
-Megnyertük a pályázatot Józsikám.
-Rendben Aranka, írjuk ki a tendert a közbeszerzésre.
-Baj van Józsikám, nem az Árpiék nyerték a kivitelezést
-Hanem ki Aranka?
-A Béláék.
-Nem baj Aranka, a Bélával együtt jártam karatéra.

krampam 2009.10.05. 12:46:39

@altimus: mással szórakozz!
tényleg nem érzed???
KI A FASZ KÍVÁNCSI BODROGKERESZTÚR MELETT EGY KIBASZOTT JÁRDÁRA???
Ha kirándulni, biciklizni akarok, enélkül is meg tudom tenni, s még jobban is érzem magam.

Doubledeceker 2009.10.05. 12:47:21

Én nem tudok már ezen röhögni.

És a legdúrvább, hogy még akkor sem lehet ezeket a tetveket börtönbe küldeni, ha valaki netán kegyeskedik eljárást indítani. Mert gondolom papíron minden nagyon rendben van.

Az ikea mellett nem régen csináltak egy burkolat festést meg egy kis földmunkát 8 millóból.

Ja és mindez 8 évig tartott.

Az a baj, hogy a közpénz semmire nem elég, mert általában negyedét éri a mi pénzünknek.

Zia1 2009.10.05. 12:47:26

Nevetséges! Ez olyan mintha a Pécsi TV torony alacsonyabb lenne mint egy családi ház......

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 12:47:41

@A Nép - Te vagy!: Látom, segghülye vagy fiacskám. Én egyből írtam, hogy Bodrogkeresztúron nem lophattak a zsidók. Te csak utánam jöttél. :P

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 12:53:07

@Kóser Malac:

Segghülye lennék? Minden lehet, de én mintha mást láttam volna tőled. Hogy ne érjen méltánytalánság, megnézem mégegyszer.

EMU 2009.10.05. 12:54:28

@altimus: Igen, magam is a Te álláspontod irányába hajlok, valószínűleg kerékpárúttal együtt készítettek odavezető utat, kis esőbeállóval, pihenő paddal, ivókúttal, térképpel, ahogy az ilyesmit ebben az országban megszokhattuk, kulturált és intelligens módon. Csakhogy ezt az RTL már nem mutatja. Miért nem? Mert zsidó- és melegbérenc, cigánybarát és drogpárti, továbbá kommunista. Nem akarja, hogy ez a derékmagyarnép megismerje, micsoda sikertörténetek gazdája ő, hova vezet szorgalma és mit ad ennek a kicsiny, de nemes országnak az univerzum szerte irigyelt magyar ész és ügyesség. Megint úgy állítja be a legnemzetpusztítóbb kereskedelmi tévé, hogy itt el lett lopva egy vödör pénz, meg megint valami szarháziság történt, közben meg ez eleve lehetetlen ebben a csodaországban, magyar ember eleve nem tesz ilyet, csak a zsidók. Meg a cigányok. És ott vannak még a drogosok, melegek meg a bolsevikok. Magyar ember viszont soha. Ezt mi tudjuk jól. Mi magyarok persze.

dr.pupak30 2009.10.05. 12:57:18

EMU vazze, jól beszélsz.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 12:59:03

@Kóser Malac:

Hát tudod mit? Sajnos részben igazad van.

Ezzel együtt esetedben a lényeget illetően – szintén sajnos – nekem is.

Kissé valóban hülye voltam, de ami téged illet...., inkább hagyjuk.

dr.pupak30 2009.10.05. 12:59:12

@Kóser Malac: kár, hogy van vagy 100 ember az országban aki ma ezt látni akarja

Veronikamama 2009.10.05. 12:59:51

Emberek!
Ezt azért épitették ekkorára, hogy a Pocsi Szűzmáriát lepippálja, és ide, Bodrogkeresztúrra tessenek zarándokolni.
Mert egy 40 centis kilátó a Ti szemetekbe is könnyet fog csalni, a röhögéstől.
Nem javaslom, akinek inkontinenciája van, mert az még be is hugyozik a röhögéstől.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 13:02:27

@A Nép - Te vagy!: Ahhoz korábban kéne felkelni öcsi, ha velem akarsz bepróbálkozni...

dr.pupak30 2009.10.05. 13:04:17

sokkal rosszabb a helyzet mint a szocializmusban volt. akkor nem volt sok minden amit el lehetett lopni és azt is csak a felsővezetés lopta. Manapság mindeki mindenhol lop.
anno mekkora flháborodás volt amikor kiderült, hogy a Czinege elvtárs a honvédségi anyagból, kiskatonákkal építette a házát. Bagatell

2009.10.05. 13:04:26

Mondjuk azért én megkérdeznék egy ott lakót!

Lehet h a "kilátó" körül olyan cuccok épültek h csak na, pl rendbe raktak mindent a környékén és létrehoztak egy helyet, ami pl hétvégi focizásra, szalonnasütésre, bográcsozásra alkalmas.

Azért majdhogynem egy parkot építeni azért ahhoz kell az a 40 milla.
És elég erősen benne lehet az a dolog, ami ma bürokrácia néven ismert.
Megnyersz 40 millát kilátóra, de neked közel s távol nincsen szükséged egy buta kilátóra, viszont egy parkra igencsak fáj a fogad.

Mit csinál az okos polgármester???

Keres egy céget, aláír egy papírt h tereprendezés, mert h a kilátó szép legyen + egy kilátó megépítése.

A tereprendezést lefedve megépíti azt a parkot, ami nagyon kellett, majd 1-2 százezer forintból építtet egy kőkorongot, h ha jönnek ellenőrizni azt tudja mondani, h az az a kilátó.
Körülötte park, tereprendezés.

Az iroda aláírhatja, h hejj de jó kilátót húzattam föl 40 millából, polgármester örül h hejj de jó lett az a park, és még a hülye irodisták is kussolnak.

Mindjárt más a színezete nem igaz?

Tesveer 2009.10.05. 13:07:15

@pupak30: Az még valamikor a hatvanas-hetvenes években épült, akkoriban ez nem nagyon volt téma.:-) Meg ha tudnánk sem lenne összehasonlítható.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 13:08:18

@pupak30: Részben. Azé mutassál már nekem olyan öreg szakit, akinek nem a gyárból vannak a szerszámai! :) Mindenki vitt akkor is mindent ami nem volt lebetonozva, de többnyire még azt is, ami le volt...

dr.pupak30 2009.10.05. 13:09:26

@Tesveer: az igaz, de az elvtársaknak legalább voltak gátlásaik, mert nem halomztak fel nagy vagyonokat, "csak" jobban éltek mint az átlag.
Azóta az elmúlt 20 évben hányan lettek milliárdosak közpénzből? Az igaz, hogy azok egy része is volt komcsi

Doubledeceker 2009.10.05. 13:09:36

@Hivatásos beszólóművész:

Te ennek ma magyarországon mennyi a valószoszínűsége?

Csak úgy, nem is kell számszerűsíteni.

Meg akkor, mondja azt, hogy igen baszod ez a kilűátó, de ezt és ezt csináltuk, és mutassa meg töviről hegyire.

De nem ez történt, hanem vakarta a fejét az öreg tolvaj csávó, hogy hát ité drága a cement na...

A kurva életbe nem lesz itt ebben az országban rend...

Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2009.10.05. 13:09:52

@Xeor: "én 1 millióért összeszedtem volna a szemetet "
Há' hiszen ők is annyiért szedték össze.
Aztán volt még 5 millió a padok darabja, 6 millió a füvesítés, 3 millió meg a szalonnasütő gödör.
A maradék a betonyra ment el.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 13:10:05

@Hivatásos beszólóművész: "Mindjárt más a színezete nem igaz?"
Más lenne, ha lett volna annyi esze a polgármesternek, hogy legelább felhúzat egy kb. 10 méter magas kilátót fából.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 13:10:25

@Kóser Malac:

Mire vagy olyan nagyon büszke? Hogy más ember – részben – tévedett és ezt belátja? Indokol ez ekkora mellényt? Tudod mit? Még éppen csekélynek mutatkozott értelmemmel is meg tudom adni a választ: nem.

Attól, hogy én egy részletet elnéztem, te még ugyanolyan piszkos uszító maradtál, ha nem is Bodrogkeresztúr vonatkozásában.

altimus 2009.10.05. 13:11:09

@EMU: am block lehet azt mondani, hogy itt a rendszervaltas ota mindenki lop, kulonosen a zsidok, a kommunistak, a nemzethalalt akaro ilyen-olyan berencek.

ez tulajdonkeppen nem is egy kilato, hanem egy memento, ahol a becsuletes magyarok arra tudnak emlekezni, hogy loptak szet a fentebb emlitettek az orszagot, hogy arultak azt ki a karvalytokenek.

szoval szerintem varjuk meg a kovetkezo valsztasokat, es maria orszagat. aztan amikor itt lesz lehetne ebbol egy nemzeti emlekhely.

vita nincs, a kozpenzt konnyu ellopni, a kozpenzzel nehez felelosen gazdalkodni, a kozpenzt lehetetlen erdekserelem nelkul elkolteni.

gondolom lett volna jobb helye is ennek a penznek, de ennek ellenere fenntartom, hogy meglehetosen beteg pszicheju az itt anyazo emberek tobbsege, aki ha odakerulne a husosfazek melle hasonlo vehemenciaval lopna ki a cupakot a zavarosbol (hogy valami szep keppel zarjam soraim).

EMU 2009.10.05. 13:11:14

@pupak30: "Manapság mindeki mindenhol lop." Kikérem magamnak magyar honfitársaim nevében is ezt az állítást. Csak a zsidók, a kommunisták, a cigányok, a melegek meg a drogosok lopnak. Hol élsz te, ember? Magyar ember becsületes, nem lop, nem hazudik, azért lehet eleve magyar, így születik. Meg marha sok ésszel. Csinosan. Miről beszélsz te idegenszívű?

dr.pupak30 2009.10.05. 13:11:19

@Hivatásos beszólóművész: beszóló, csak azt nem kalkulálták be, hogy ezt nehéz lesz beadni a jónépnek. mert a jónép nem hülye, csak az elvtárs-polgártársak hiszik azt.

jean sol partre 2009.10.05. 13:12:49

@altimus:
mennyibe kerülhet egy 8-10 méter magas fa kilátó, mint pl. a Kis hárshegyen, vagy még sok más helyen?
Ezek is nagyon szépek tudnak lenni.
Nem fért volna bele még tereprendezéssel meg lenyúlással együtt is?

dr.pupak30 2009.10.05. 13:12:52

@EMU: igaz EMU, magát Kövér Lászlót fogom megkérni hogy akasszon fel. Hogy átkozott legyen a fajtám ilyet mertem mondani

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 13:13:14

@pupak30:

Nem, ez nnem menti őket. Akkor nem is volt mód vagyon halmozásra a mostani arányokban legalábbis nem, de szükségük sem volt rá. Ingyen kaptak mindent, vagy szimbolikus áron.

gabcigirl 2009.10.05. 13:16:21

Ha ezek a kis humorgyanús akciók nem a lakosság pénzén zajlódnának le, még röhögni is lehetne rajta.

Így viszont nem vicces :((((

EMU 2009.10.05. 13:16:57

@altimus: "meglehetosen beteg pszicheju az itt anyazo emberek tobbsege, aki ha odakerulne a husosfazek melle hasonlo vehemenciaval lopna ki a cupakot a zavarosbol" Már aki, kis barátom, már aki. A nem magyarok biztosan. Az itt kommentelő cigányok, meg ráérő zsidók, a leskelődő melegek, meg értelem nélküli drogosok, azok igen, azok lopnak, azok mindig, csak ezen jár az eszük, meg a nemzetvesztésen, de hogy magyar emberek lopnának? Hogy lehet ilyet mondani? Köztudottan az eszünknél csak a gerincünk erősebb, nézz utána a történelmünknek, csupa tartás és emelkedettség.

ReWriter · http://miazhogy.blog.hu 2009.10.05. 13:17:20

Nekem ez tetszik, hogy az NFÜ csak úgy bemondásra ad 40 milliót. Mert akkor én is szeretnék építeni egy kilátót. Ha viszont látták a terveket és azon is csak ekkora építmény szerepelt, az elég szomorú. Ha pedig a terveken nem ez volt, akkor lehet visszafizetni a pénzt.

Kivlov 2009.10.05. 13:19:05

felakasztani mindet!

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2009.10.05. 13:19:21

Mit vártatok, Eiffel tornyot? Tévétornyot? Vagy valamiféle vadászlest? :D

2009.10.05. 13:20:16

@Nandi29:
Csak egy példát mondok neked.
Ismerősöm anyja egy iskolában gazdasági vezető, ez egy fogyatékosokkal foglalkozó, bentlakásos ált. isk.
Mivel fogyatékos gyerekekkel foglalkoznak, ezért kb a rendes iskolába járók után kapott fejpénz majdnem 10xesét kapják.

Orrba-szájba nyerik az EU-s pénzeket. De általában mindig ugyanarra van kiírva a pályázat.
Elege lett az ismerősömnek h minden évben új úszómedencét, gumis kosárlabda pályát építenek, és mindemellé minden egyes nyáron kívül-belül lecserélnek minden lambériát, meg ajtót, meg kifestenek.

Ezért elkezdte azt csinálni, hogy ha megnyertek már az évben egy 3. pályázatot tisztasági festésre, akkor hívott egy festő vllalkozót, akinek szerződése van a céggel, és azt mondta neki, h te most adsz egy számlát nekem egy tisztasági festésről x milla értékben, és aláírod h kifestettél az évben most harmadszorra, én átutalom neked a pénzt.
Te elmész ehhez a céghez, aláírsz vele egy papírt X db számítógép megvételéről és beszereléséről. Kifizeted abból a pénzből amit utaltam neked. Fogod azt az X db számítógépet, idehozatod és beszerelteted, a régi sz@rok meg mennek le a pincébe.

És h ez neked te festő miért lesz ez jó?
Mert, ha nem teszed ezt meg nekem akkor legközelebb nem veled fogok festetni egy évben háromszor.
És a festő még örül is h segíthet, mert be van biztosítva a s@gge!

Muszáj ezt csinálniuk, és utána imádkozni h elhiggye a revizor, amikor megy hozzájuk, h az a fal le volt festve minden évben 3x.
Mert ha rájön a revizor h nem arra költötték a pénzt, amire kapták, hiába tökéletesen haszontalan dolog, és tökéletesen semmi szükség rá akkor is börtön jár érte, de minyima kirúgás meg fővesztés.

Viszont ha nem így csinálják akkor folyamatosan festeni kell.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2009.10.05. 13:21:04

@ReWriter: Azért adnak hülyeségre is 40-et, hogy máshova lehessen 400-at is adni. Persze, ne legyen igazam...

Manyizga (törölt) 2009.10.05. 13:21:25

A Szarvasi Arborétumban is van egy kilátó. Na az meg egy nyitott oldalú esőbeálló, erdővel körülvéve. :)

A bodrogkeresztúri kilátó meg ennek a koppintása lehet. :)

2009.10.05. 13:24:06

@pupak30:
Persze h nem hülye a nép, és persze h szemet fog szúrni.
Te örülnél ha a kerted végébe a szennyvízelvezető helyett kapnál egy szép kis virágos parkot, holott arra semmi szükség nincsen, de arra nyerték meg a lét, te meg ülsz a kulában mert arra nem vót eddig tender?

De félreértés ne essék, én nem a rendszert védem, meg nem a sok mocsok tolvajt védem, akik ülnek a hájas seggükön, a disznó fejükkel és még rosszabbak is, mint a bűnözők.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 13:25:41

@Kóser Malac:

OK. A budapesti lopás nem zsidóspecifikus.

Semmi kétségem, hogy akadnak a tolvajok között zsidók is, de ha igen, ez nem zsidói minőségükben töténik, hanem ugyanúgy mint a többi tolvajé egészen más szálakon. Vagyis értelmetlen a tolvajok egy részének a származását/vallását kiemelni, egyben rágalmazó jellegő a nem tolvaj zsidókra nézve.

Magyarellenes bűn a tolvajlás kérdését ilyen oda nem tartozó, hamis összefüggésben megjeleníteni. Azért az, mert az effélére koncentrálás elvonja a figyelmet a tolvajlások valódi okáról és ezzel szabad pályát ad neki. Nem véletlenül ugrasztották pont ők össze a népet ilyen és hasonló szálakon.

Máshol van a kutya elásva.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 13:27:26

@Hivatásos beszólóművész:

Hogyhogy rosszabbak, mint a bűnözők? Ez képtelenség. Ők a bűnözők.

Doubledeceker 2009.10.05. 13:27:35

@Hivatásos beszólóművész:

Kedves Beszolóművész!

Nekem nem kell mondanod, igaz én a versenyszférában tevékenykedem, ezért ismerem a dörgést.

De baszod akkor legyen annyi a polgármesterbe, hogy megmondja a kamerába a frankót.

Szóval van oylan, amit te írsz, sőt sajnos sok ilyen van.

De ez az eset, nagyon nem ilyennek tűnik.

Amúgy meg legyen akkor a kibaszott polginak gerince, és mondja bele a kamerába, hogy igen erre pályáztak, mert erre lehetet, de egyébként jól használták fel a pénzt.

Azért gondolom lejön, hogy itt nagyon nem ez történt.

A hebegés habogásból elég egyértelmű, na meg akkor mikor azt monjda, csak erre futotta.

Gerinc az nincs benne.

ChatMan 2009.10.05. 13:46:53

Gyerekkoromban ámulva halgattam a távoli vidékek világáról, ahol egy-egy csorda folyón való áthajtásakor feláldoztak egy állatot azért, hogy amíg a piranák azt az egyet marcangolják, addig a hatalmas csordát átmenthessék a másik partra.....Úgy érzem a csodálatos távoli világok mesebeli történetei megelevenednek a szemem láttára. Miközben egy bodrogkeresztúri marhát feláldoznak marcangolni, közben a csordát, az értékes vagyont, az ügyes hajtók, végnélkül mentik offshor-ba.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 13:50:45

@Manyizga:

Kreatívan kellene megközelíteni ezt a kérdést.

Mit látunk? Egyik oldalról azt, hogy szaporodnak a fölösleges kilátók, a másikról, hogy fogy a magyar.

A két folyamatot őssze lehetne kötni, és visszájára fordítani.

Az efféle lapos és kilátókat a leghelyesebb lenne a Magyar Termékenység Tempolmainak nyilvánítani, ahol esetenként egyidejűleg tíz-húsz pár kötelnáé el magát a nemzet megmentésének tevékenysége szolgálatára. Alkalmanként mondjuk egy óráig. Ilyenkor az őket oda kivezető polgármester az egész falu vezető testületével együtt tapintatosan visszavonulna. A megjelenteknek később érmet adnának és az eseményből eredő gyermekáldás minden újszülöttje a Bodrogkeresztúri illetve Szarvasi stb nevet kapná. Tehát lenne mondjuk Kovács Bodrogkeresztúri Jolán. Ez dicsőség lenne és hamarosan tizenkétmillióra emelkedne a hazai magyarok összlétszáma. Azután még többre.

2009.10.05. 13:51:34

@A Nép - Te vagy!:
Szerintem a dealer jobb ember, mint ők! :D Kevésbé gerinctelen!

@Nandi29:
Ugyanazzal az erővel persze, ez is lehet benne, nem vitatom, csak azért a magyar ember hajlamos egy puszta összeadási hiba miatt is rögtön lenyúlásról, meg kötélről beszélni.

És a lerosszabb az egészben h a disznófejű, bumbi, gyíkarcú gyökerek tették ilyenné az embereket, nem alapvetően rosszindulatúak.
És igazából nem csodálom h ilyenek lettünk, amikor egy malac a nyomorult BKV-nál kap 100 millát, mert csak, biztos gyomorgyűrűre kell a lé.

Rókakígyó 2009.10.05. 13:56:01

Az a probléma, h a híren kívül nincs megoldási javaslat a fellelhető helyeken. Amennyiben erre büszke az, aki így megcsinálta ezt a valamit, akkor a büszkeségével együtt rendkívül cinikus is. Remélem nem tudja lezsírozni ezt a szart.

Rókakígyó 2009.10.05. 13:57:22

@A Nép - Te vagy!: fog itt még jobban is fogyni a magyar, mert lassan már elkezdik egymást is irtani, amiatt hogy ki a magyar meg ki nem az.

Bogyó 2 2009.10.05. 14:01:53

Istenem, hogy bejött ez a hír! Jól fel lehetett hergelni a népet.Mekkora félretájékoztatás már ez a 40 centis kilátó! Aztán mindenki okádik!
Azért legyünk már tárgyilagosak!
Azt hittem én is, hogy a síkságon egy 40 centis vackot építettek, aztán megnéztem a képeket.
Az egész egy domb tetején van. Tulajdonképpen nem is kellene nagyon ide kilátótorony, max. esetleg a szomszédos vízmű domb miatt, mert mondjuk az tényleg hülyén néz ki, hogy az magasabb. De egy kilátótornyot vagy a síkra építenek, vagy azért, mert nincs jó kilátás a fáktól, városoknál az épületektől. Vajon kellene a Kékesre torony, ha nem erdőség venné körül? Nem.
Pákozdon a 48-as emlékműnél sincsen, pedig egy kicsit bezavar néhány bokor a tóra nézve, de nem vészes.

Ugye nem gondoltátok komolyan hogy a 40 milliót mind arra kapta a falu, hogy oda egy jó magas valamit húzzon fel? Mégis mi a Jóistent, amikor egy 5-10 méter magas faalkotmányt is meg lehet oldani max párszázezerből. Nyilvánvaló, hogy a tereprendezésre, a kilátóhely rendbetételére és nem kilátótoronyra, valami bazi nagy World Trade Centerre - amit a cikk sugall - adták, s kellett a pénz nagyrésze. Ha tényleg útépítés is volt benne, akkor meg simán elmegy a 40 milka. Ha nem, akkor padokkal, szeméthordással együtt is soknak és pazarlónak tűnik, s lehet valami gubanc benne, de önmagában a 40 cm csak arra jó, hogy egyesek infarktust kapjanak. Mert nem biztos, hogy kilátótorony építésére, hanem talán egy kilátóhely kialakítására szólt a pályázat.Ez pedig nem mindegy.Nem ismerjük a pontos részleteket, lehet gyanús, de akár teljesen normálisan is kifolyhatott a pénz, s így semmi olyan különös abszurdum nincs benne, mint amit szeretnének láttatni benne egyesek, így a posztoló is.
Egy bulvárszenzáció, amit jól beszopnak a felkúrt agyú népek.

altimus 2009.10.05. 14:01:54

@A Nép - Te vagy!:

na, azert a kilatok szama meg sem kozeliti a mo-on talalhato szent istvan szobrok szamat!

ChatMan 2009.10.05. 14:04:11

Három magyar kigyúrt értelmiségi haver összetalálkozik egy forgalmas keresztesződésben, ahol annyira megörűlnek egymásnak, hogy úgy ahogy állnak azonnal kipattannak a verdákból beszélgetni. Az egyik Audi Q8 ból a Másik BMV X8 ból a harmadik egy csak neki gyártott merdzsóból ugrik elő. Persze a három irányból mögöttük sopronig, záhonyig és szegedig feltorlódik a dugó, de mit sem nekik...merre jártál vaze rég láttalak...Chicagoban voltam a Sears torony tetején....húúú vaze én meg Kuala Lumpurban a Petronas tornyok tetején...aszta vaze...Én meg a Bodrogkeresztúri kilátó tetején jártam monta a harmadik, mire a másik kettő szégynlőssen bepattant a verdájába és leszegett fejjel elsomfordált. Közben arra gondolva milyen szerencsés ez a genya...nekik miért nem adatott meg, hogy oda is eljuthassanak...Nembaj vaze jövőre völgyhidat építtetek a garázs és az udvari klotyó közé vaze....közben lasan a dugó is megszűnőben, és az orvosom is végez az előző pszichológiai kezeléssel

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 14:06:07

@Hivatásos beszólóművész:

Talán, de ez olyan, mint, hogy ki volt a nagyobb gazember Sztálin vagy Hitler? Kár ezen az embernek a fejét törni. Egyforma nagy gazemberek és kész. Dealer, vagy főtolvaj, egykutya.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 14:08:30

@altimus:

Valószínű, de a szobor erre amit javasoltam nem igazén alkalma. Hát még ha lovasszobor, magas, meg minden. Sok ilyen lapos kilátót kell még építeni, minden rendben lesz.

Bogyó 2 2009.10.05. 14:10:48

@pupak30: Te éltél a szocializmusban?
Jézusom!
Amikor a munkások szétlopták a gyárakat, az építkezésekről az építőanyagokat, a téeszből a műtrágyát, a takarmányt meg a malacokat?
Nem loptak a szocializmusban?!
Ja, mert nem volt média aki közhírré tegye, ha 40 cm-es kilátó épült. Akkor még talán a 40 cm-re se áldoztak, de most valamit fel kell mutatni, minmum azért mert legalább vannak választások.
Czinege elvtársról is csak a rendszerváltozáskor mertek már írni.

Bitor 2009.10.05. 14:12:32

Hát nem ismerem a sztorit igazából. DE eszembe jutott az az eset, amikor az egyik barátom nagymamájának megpróbálták elmagyarázni, hogy mért kerül az étteremben a kaja annyiba amennyibe…. nem értette. :)
Nem voltam a helyszínen, de mondjuk az odavezető út, és a környék rendbetétele kerülhet sokba(nem a szemét felszedése, hanem ha pl. volt tereprendezés.) Szóval mindenki marha okos(az is lehet hogy igaza van :)) De én el tudom képzelni hogy a rendbetétele a környéknek, plusz az utak kialakítása ennyibe került, amit persze költhettek volna arra is hogy ne 40 centis legyen a „ kilátó”, de lehet hogy annak meg semmi értelme nem lett volna, mert a kilátás így is tökjó, csak a környezetet kellet rendbe tenni.

Páneurópai Harci Kos 2009.10.05. 14:13:01

Ha lehetőség nyilna rá, meg a gyanú hogy büntetlenül meg lehet úszni az ilyet, szerintem bárki lenyúlná a zsét.

(vagy legalábbis a nagy többség)
nyilván szétosztották egymás között, viszont jó lett volna csöndbenlenni a dologról:)

Bogyó 2 2009.10.05. 14:16:30

@altimus: Mert szerinted kiről kellene szobornak lennie, ha nem az első és államalapító királyunkról, akit szentté is avattak? S most volt 9 éve a millenium? Azelőtt meg csak Kossuth szobor volt mindenfelé. Romániában meg csupa Avram Iancu meg Mihail Vitezaul szobor van. Vagy azt is segélyre vagy multinacionális cégekre kellett volna költeni?

dr.pupak30 2009.10.05. 14:22:24

@Bogyó 2: éltem vazze, valszeg te nem éltél akkor. nem azt mondom, hogy nem loptak, hanem, hogy nem mértéktelenül. mert nem is lehetett mértéktelenül lopni, mert olyan nem lehetett, hogy valaki vagyont halmoz fel.
ma a felső határ a csillagos ég. érted?

dr.pupak30 2009.10.05. 14:25:16

@Bogyó 2: 40 millából ott kacsalábon forgó házat építesz, míg ezek azzal takaróznak, hogy ki kellett takarítani az erdőt. jobb helyen a takarítást ingyen, társadalmi munkába csinálják. próbálj már meg a milliók között olvasni testvér

Bogyó 2 2009.10.05. 14:25:37

@Bitor: Még egyszer mondom, lehet, hogy kurvára nem is kilátóépítésre hanem kilátóhely kialakításra pályáztak. S talán jó lett volna valamit felhúzni, de nem ez volt a legfontosabb. Csak ugye a médiás egyszerűségen át itt ahogyan gondoltam is már Kuala Lumpuroznak, meg Sears Tower-eznek. Tényleg, milyen jól nézet volna ki ott egy 50 m magas betontorony!

Annak a hozzászólónak is igaza lehet, hogy az önkormányzat esetleg kicsit trükközött azon, hogy rendbetegyen egy utat, legyen egy szép rendezett parkja. Mert szerintem egyáltalán nem néz ki rosszul ez a hely, nekem legalábbis nem hiányzana oda még egy torony. Hogy mindez megért-e 40 milliót az más kérdés.

Bogyó 2 2009.10.05. 14:35:30

@pupak30: Hát képzeld, én is éltem akkor, s már felnőttként.
Vagyon nagyon is halmoztak fel,úgy tűnik nem sok pártitkáros, tsz-elnökös sztorit ismersz. A 70-es 80-as években már nagyon is volt mit felhalmozni, az már nem a padlásöpréses nyomor időszaka volt, egyesek már akkor is nyugati autóval jártak, többszintes házakat építettek, külföldön nyaraltak. Na, persze mindez nem milliárdos tétel, de most is 40 millióról beszélünk, ami nagyobb városban 1-2 ház ára.

A takarítást nem tudom hol csinálják ingyen, azért sok helyen már nem. Egy szombat délután igen, de egy komolyabb, heteken át tartó munkálatnál nem. Ahol gépeket kell alkalmazni, amik nincsenek minden falusi hivatalban, sőt. Ha tereprendezésre hivatkozik a polgi, akkor nyilván van róla számlája, azt pedig ingyenes munkáról nem adnak.
Ettől még lehet lenyúlás is benne, de azért marhára fel van ez fújva. Ma nyilván nagyobbakat lehet lopni, mint az átkosban, de kevesebbeknek. S ha itt loptak is valamit az aprópénz, BKV-s szinten főleg.

dr.pupak30 2009.10.05. 14:41:07

@Bogyó 2: engem már ez is irritál, főleg a többi lenyúlásgyanús eset tudatában. lassan már azt mondom, inkább üljön a nyakamon a lenyúlós párttitkár mint ebben a rendszerben ezek. mert amíg anno az egyszerű embernek is volt esélye élni, ma kötheted fel magad, ha nincs pénzed. ennek tudatában más torkossága engem nagyon irritál.

dr.pupak30 2009.10.05. 14:48:46

@Bogyó 2: egyébként meg mutassák meg bátran a számlákat, ki mire mennyit számlázott ki. 5 perc alatt kimoshatják magukat. várjuk szeretettel.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2009.10.05. 14:53:10

A "kilátónál" már csak az nagyobb poén, hogy az esztergomi polgármester háza elé közpénzből építenek egy tavat. :D

Komolyan, néha az az érzésem, mintha Oroszország keleti részén lennénk... bár lehet, hogy ez az ottaniakra nézve sértő megállapítás.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 14:55:53

@pupak30:

Ne legyenek illúzióid a múlt rendszerrel kapcsolatban. Éppen olyan tévedés, mint másoké akik meg a Horthy rendszerről ábrándoznak. Előre kell menni, nem hátra. A visszasírások nem csak tévesek, de értelmetlenek is. Az ember ne olyasmire fecsérelje erejét, a figyelmét, ami eleve nincs. Fejeket összedugni, új utat keresni, együtt. Csak ebből lehet bármiféle jobb ország.

Zsömle 2009.10.05. 14:58:51

@Bogyó 2: Meglep, hogy van, aki igyekszik tárgyilagos lenni, és tovább is lát a "centinként egymillió" szalagcímnél.

Zsömle 2009.10.05. 15:00:57

@Nandi29: A videon nem a polgármester látható.

EMU 2009.10.05. 15:03:17

@Bogyó 2: Az első és egyetlen, aki elárulta népét. Ha már. Mert a kereszténység ráerőszakolása a magyarságra, az árulás volt. Bárhogy is nézzük. Függetlenül attól, hogy ma ki mit gondol. Ez akkor behódolás volt. A nagy többség generációkat átívelő kultúrájának, eszmeiségének semmibe vétele. Kossuth pedig eltolvajlotta a bortermelők pénzét. Széchenyi a nyelvet sem beszélte. No ilyenek szobraival van tele ez az ország. Én nem bánom ugyan, de maradjunk a tényeknél.

EMU 2009.10.05. 15:07:19

@pupak30: De, sztem ebben Bogyónak igaza van, a szocilizmusban bizony a melósok is vittek mindent, ami nem volt lebetonozva. Hány hétvégi kis ház pincéjében állhatnak még mindig konkrétan esztergapadok, meg marógépek is akár, a rendszerváltás már felszerelt műhelyekkel ért sok kétkezi melóst, jó, jellemzően csoportvezetőtől felfelé, szóval mindent lopott itt mindenki, ami mozdítható volt. Már persze a zsidóbérencek, mert igaz derékmagyarember már akkor sem nyúlt máséhoz.

Vincenzo90 2009.10.05. 15:10:01

@A Nép - Te vagy!:

Nem a rendszerrel van baj, hanem a hülye emberekkel, akik olyanokat szavaznak meg az ország/települések stb. élére, akik már többször bizonyították, h csak lopni tudnak, csalni, hazudni, tönkretenni az országot. Majd ha a Jobbik kormányoz, akkor a nemzet érdekeit fogja végre képviselni valaki, a tolvajok, csalók meg oda kerülnek, ahol a helyük van, a börtönbe.

nem várt fordulat 2009.10.05. 15:18:03

@Vincenzo90: figyeld meg, ahogy a tűz közelébe kerülnek, hogyan válik a szalonnából kutya.

Jniki 2009.10.05. 15:27:59

Mindenkinek szép napot!

Nem nagyon szoktam kommentelni híreket, inkább csak olvasok, de ez a hír megmosolyogtatott, és valamennyire még érint is.
A hétvégén elindultunk kirándulni a párommal, és mit adj, Bodrogkeresztúrra keveredtünk.
Az út mellett egy kis fatáblán szépen kimunkált írás jelezte, hogy "Kilátó".- A tábla szép volt, bár ezt nagypapám is megcsinálná ingyen.
Elindultunk, eltévedtünk, tbaigazítász kértünk. Egy ott lakó nénit kérdeztünk, mivel ő úgyis tudja, hiszen mindenről tud! Hát nem tudta...
De végül megtaláltuk.
Vagyis mégsem, mert a "Kilátót" nem találtuk meg, csak egy beton korongot, és a domb tövében egy szalonna sütő helyet. Volt vagy 3 pad is. A korongon éppen lengyel túristák ültek. Így mi már nem fértünk oda.

Tapasztalat: Szép volt, még kirándultunk is...bár itt a probléma szerintem a megnevezésben van. Hiszen a szándék látszik a helyen, de a megnevezése támadási pontot ad a rosszindulatuaknak.

uckmuckfuck 2009.10.05. 15:30:40

És az, hogy az NFÜ még nem tudott utánanézni, mert nem volt idő átböngészi az adatbázist?
Ez se kutya....

dr.pupak30 2009.10.05. 15:33:51

@A Nép - Te vagy!: nem szeretem a kommunizmust. de ami most megy az durva. aki becsületes arra úgy néznek mint a leprásra. milyen lesz a következő generáció?

And21 (törölt) 2009.10.05. 15:38:03

Ez ekes peldaja annak,hogy Magyarorszagnak milyenek a kilatasai!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 15:40:44

@pupak30:

Egyetértünk. Mintha a következő már itt is lenne. Persze atól függ honnan nézzük. De 89-höz képest biztosan. És hát.... Kevés reményt ébreszt. Most, hogy nagyon küszöbön áll, hogy új irányt vegyen az ország, attól félek, hogy újabb csapdába sétál be és ugyanazért. Mert túl könnyen hisz a nép üres ígéreteknek, hangzatos jelszavaknak.

Más Magyar · http://masmagyar.blog.hu 2009.10.05. 15:40:51

Ne már!!!Pont erről akartam írni én is :(

EMU 2009.10.05. 15:41:59

@Vincenzo90: Ki másra tudnának szavazni azok a hülye emberek, akik közül néhányan politikusok lesznek, és jelölik őket magyar emberek pártjai? Te azt feltételezed, hogy a Jobbikot nem magyar emberek alkotják? Mert ha igen, úgy bátran készülhetsz az ő esetükben is hazudozásra, tolvajlásra, mellébeszélésre, sikkasztásra és a többi, mindenre, ami a derékmagyarember erőssége. Ezt a kilátót sem a zsidók lopták el, a városokba a kutyaszart nem cigányok hordják oda, a szemetet nem a melegek gyűjtik az útszélére, és csikket sem csak drogos dob el, és nem külföldiek vezetnek úgy ebben az országban, mint a legsötétebb faragatlan bunkók. Hanem ez az univerzum szerte irigyelt csodanép. Úgyhogy hozhgatod a jobbikodat, ha azok is igaz magyar emberek, akkor lopnak, csalnak, hazudnak és még gőgös, kulturálatlan tahók is. Erre készülj, ne a tisztogatásra.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 15:44:06

@Jniki:

40 millióért azért kicsit konkrétabb járna mint szándék.

A baj leginkább az, hogy sok ilyen 40 millió és még több van.

12fa 2009.10.05. 15:47:19

Befektetni a sógor ületébe: 25 millió.

Eltenni pár embert láb alól: 10 millió.

Elföldelni őket és a helyszínt ügyes trükkel biztosítani 20 évre: 4 millió.

Végre szerepelni a tévében: felbecsülhetetlen.

Vannak dolgok, amiket nem lehet megvenni pénzzel. Minden másra ott az NFÜ.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 15:52:34

@Más Magyar:

Tarde venitur ossa!

De végülis írhatsz még. Szokás többeknek egy témáról. A Polanskik is csak úgy ömlöttek.

is 2009.10.05. 15:56:45

mókás dolog ez. hogyan is lehet egy hírt tálalni? mondjuk nézzük ezt a fordulatot: "a polgármester azzal védekezett, hogy...". ugye itt már csak védekezni tud, hiszen a problémafelvetőnek rögtön igaza van, ugye Virág elvtárs? és ha így hangozna " a polgármester rámutatott, hogy..."? máris úgy tűnik, hogy a kérdező volt hülye, és most jól felvilágosították. az újságírók ha mást nem is, de manipulálni azt nagyon tudnak ilyen fordulatokkal. és kevésbé bölcs blogírók rá is ugranak tovább gerjesztreni a népharagot, korrupciót meg tolvajt meg egyebeket kiabálva.

a kilátó mindenesetre nem egy torony. tele van az ország olyan kilátókkal, ahol nincs torony. mert a kilátó egy olyan hely, ahonnan jól ki lehet látni. tehát a fakivágás, az odavezető út megcsinálása stb. az mind kilátóépítés. azt sehol nem olvastam, hogy ez a kilátó egy völgy mélyén lenne, tehát nem lehetne kilátni.

párthovatartozást meg pláne nem olvastam, de most elszaladok megnézni.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 16:03:39

@Vincenzo90:

EMU neked adott válaszával értek egyet. A jobbik egyben különbözik az összejátszó egyként gyalázatos többitől. Abbban, hogy még azok mértékét sem üti meg.

DEMOKRATIKUS alternatívára van szükség, nem ilyen üres nagyszájú helyezkedő senkiháziakra. Bizoöny a rendszer hibás. Megnézted amit ajánlok? Ott kiderül miért.

Nem mondom, hogy az átalgemberrel nics probléma. De csak anyiból, hogy készen akar kapni mindent, nem magának akrja kivívni és mindig enged a kísértésnek, hogy bedőljön a sokat nagyon nagy hangon ígérőnek, Ez most a jobbik. Légy óvatos azt tanácsolom. Nem szavakon és zászlólegetésen múlik a hazaszeretet. Ezek a gyűlöletben utaznak, azt szítják, hogy támogatottságuk legyen. Egyszerűen be akarnak szállni a buliba. Attól, hogy bűnösöket bebörtönönek – amit helyeslek – még önmagában nem lesz jó semmi.

a nagy levin 2009.10.05. 16:07:24

az megvan, hogy a szalonnasuto diszkoves boritasanak a fele mar eltunt?
latszik a videon...

azert szivesen latnam a project teteles elszamolasat.

a nagy levin 2009.10.05. 16:13:08

Ha a vizmu is ott van mellette, akkor ut nem nagyon kellett, mert mar biztositva van a megkozelithatosege egy uttal, gondolom. Foleg nem kellett aszfaltozott ut hetvegi kiranduloknak... az a sor jarolap meg nyilvan nem kerul 2 millernel tobbe...

Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2009.10.05. 16:29:28

"Mennyibe került a kísérlet Safranek?"

Bogyó 2 2009.10.05. 17:03:46

@pupak30: "ma kötheted fel magad, ha nincs pénzed."
Ez sajnos így van. Azelőtt mindenkinek volt egy kicsi, de aztán elkezdett nyílni az olló. De nem a rendszerváltozáskor, hanem már abban a rendszerben. Csak 89 után ez rohamosabbá és nyílttá vált.

Pacsapapa 2009.10.05. 17:09:21

@altimus: "meglehetosen beteg pszicheju az itt anyazo emberek tobbsege, aki ha odakerulne a husosfazek melle hasonlo vehemenciaval lopna ki a cupakot a zavarosbol"

Mindenki magából indul ki.
Képzeld el nem csak hozzád hasonló eberek élnek ebben az országban!
Stílusod és kommunikációs eszközeid nagyon hasonlítanak a legaljasabb magyar politikusra, aki 2004-től formális bukásáig a miniszterelnök volt, de ma is tovább mérgezi a magyar közéletet a háttérből. A módszer: bedobni egy zsidózó, cigányozó, buzizó szöveget (internet anonimitása, tömegdemonstrációk kontrolálhatatlansága ezt lehetővé teszi). Biztosan van egy-két idióta aki ugrik rá és elviszi a hangnemet abba az irányba, ha véletlenül mégsem, akkor belép a saját stáb (pl itt az EMU és társai) Ezzel komolytalanná is válik tisztességes emberek jogos felháborodása is. Ezek meglehetősen tisztességtelen és ördögi eszközök! Rövid távon ezzel lehetsz(tek) sikeres, de ennek még megihatjátok a levét. Egy társadalomban ezzel hamar fel lehet szítani az ellentéteket, indulatokat, gyűlölködést, de lecsillapítani már hihetetlenűl nehéz, akár évtizedek sora is kevés lehet!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 17:22:50

@Pacsapapa:

Mondsz valamit. De Szerintem EMUt nem helyes ezzel összekapcsolni. Végülis ő ugyanazok ellen az ördögi eszközök ellen lép föl, mint te.

Bogyó 2 2009.10.05. 17:24:20

@EMU: Szent Istvánról lehet vitatkozni, de már László szentté avattatta. Mondák alakultak ki róla. Áhítattal viszik körbe a jobbját. Nevezheted árulónak, lehetett volna hősi halott a bennünket lerohanó német-itáliai csapatok ellen, mert ugye azért valahogy a többi nép is csak felvette a kereszténységet a környékben.Nem véletlenül.Akkor persze árulónak tűnhetett, talán én is annak tartottam volna, de a történelem szerintem igazolta, mert nem lettünk vazallus állam.
Kossuth szintén benne él a néplélekben, rohadtul nem érdekel, hogy lopott-e, ettől még ő volt a kormányzó, a hadsereg toborzó, s nem is várom el, hogy szentté avassák. Széchenyi nem beszélte a nyelvet, de lehet, hogy te se beszélted volna a helyében. Ellenben nem tudom költöttél volna-e Magyar Tudományos Akadémiára, Lánchídra és így tovább, hadd ne tartsak leckét belőle. Ezek az emberek népszerűek, elismertek, tisztelet övezi és övezte őket. Alaptalanul-e, már majdnem mindegy.
Lehet, hogy Koppány is verte a feleségét vagy mit tudom én. Szerinted ki érdemelne szobrot? Mert szerintem nem csak azok akik hibátlanok, mert olyan nincs.

Bogyó 2 2009.10.05. 17:26:05

@Jniki: Már akiknek a kilátóhely egyet jelent egy toronnyal.

Bogyó 2 2009.10.05. 17:28:34

@is: Na végre, valaki más is érti a különbséget. Ez komolyan ilyen nehéz?

Bogyó 2 2009.10.05. 17:38:40

@a nagy levin: Lehet, de nem ismerjük a részleteket. Mindenesetre ezeket a pályázatokat kurva részletesen kell megcsinálni, minden határidőt betartani, számlákkal alábizonylatolni, mindenféle nyilatkozatot, árajánlatokat, terveket beszerezni, egy csomó bürokratikus dolog van vele. És utána le is szokták ellenőrizni.Helyszínileg.
Általában kis tábla is kell, hogy a beruházást a......támogatta. Hogy tudják, hogy ki volt aki a pénzt adta, mert ez reklám a pártnak, hiszen tudni lehet, ki volt akkor pozícióban. Hogy ki lehet-e játszani?
Biztos. Lehet hamisítani, haverokkal összejátszani stb.
Csak egy ilyen esetben nem feltétlen éri meg. Apró dolgok lehetnek benne, ami mindenütt van, vastagon fogott a kövesnek, a munkagépesnek stb. a ceruzája, játszottak az üzemidővel stb., de teljesen abszurd dolgot nem lehetett, mert a pénzt adó Fejlesztési Tanácsnak is az az érdeke, hogy sikeres projekteket mutasson fel, ne pedig cikkezzenek egy 40 cm-es kilátóról. Ha tényleg nem építettek utat se, akkor valóban furcsa az egész, de egyszerűen biztosat az előző helyzet ismerete nélkül nem tudhatunk. Nincs itt valaki Bodrogkereszttúrról?

Zsömle 2009.10.05. 17:52:15

@Bogyó 2: Ebben a hozzászólásomban már leírtam néhány adalékot: <a href=zugfirkasz.blog.hu/2009/10/05/kilato_terdmagassagban/fullcommentlist/1#c7269354>KATT</a>, azóta eszembe jutott még:
-a vízmű kerítését teljesen újjáépítették (beton alapot kapott stb.), magára a két vízműdombra zászlótartókat építettek
-olyan 170 méter hosszúságban díszkőburkolatos utat készítettek egy korábban meglevő parkolótól.

Zsömle 2009.10.05. 17:52:52

Hoppá, nem tudtam, hogy itt nem lehet linkelni. Vagy nem így. Elnézést!

gothmog 2009.10.05. 18:02:23

Már csak az a kérdés, mikor írja rá valaki a "kilátó" cementtalapzatára körkörösen, valami jó beszívódó paraffinos festékkel, hogy pl. "Basszátok ti meg a jókurva anyátokat!". Vagy ilyesmi.

Pacsapapa 2009.10.05. 20:11:44

@A Nép - Te vagy!:
"De Szerintem EMUt nem helyes ezzel összekapcsolni. Végülis ő ugyanazok ellen az ördögi eszközök ellen lép föl, mint te."
Nem olvastam minden hozzászólását, lehetséges, hogy valamelyik önmagában félreérthető volt. Elnézést, ha rossz oldalra soroltam.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2009.10.05. 20:18:53

@Pacsapapa:

Semmi hiba és éljen a nemzeti egység! (A különböző alapállásúakét is beleértve, föltéve, hogy ki-ki a maga módján a közjóhoz igyekszik hozzájárulni és nem bomlasztani próbálja azt bármilyen részérdekből, ami minden „oldal”-on gyakori, sajnos.)

Bogyó 2 2009.10.05. 20:59:59

No, megjelent egy újabb cikk.
index.hu/belfold/2009/10/05/nem_akartak_nagyobbat_mint_40_centis_kilatot/
Igyekszik tárgyilagos lenni, árnyalja a képet, a kiemelések mégis gúnyt sejtetnek.
De azért mégis itt van ez a végén:
"az eredeti pályázat a tokaji világörökségi pályázat részeként került az NFÜ-höz. A szöveg szerint valóban földből épített kilátót ígértek a helyiek, hogy „természetközeli szabadidős terület alakítsanak ki ízelítőt nyújtva a borvidék egyik fő jellemvonásáról, a változatos tájképi adottságokból”. A pályázati összefoglaló szerint a költségekbe nemcsak a tereprendezést, és földmunkát, hanem egy kőfal építését is bekalkulálták."

Csak ugye olyan jól hangzik, hogy 40 cm 40 millióból.

Bogyó 2 2009.10.05. 21:04:03

@Bogyó 2: Ja, még valami. A költségeket uniós pénzből állták, s máskor meg sokan azon siránkoznak, hogy nem tudunk lobbizni, pályázni, pénzt hozni az országba.
Sokan akik lopást kiáltanak máskor meg balféknek, "lúzernek" nevezik, főleg a falusi tisztviselőket.

sourcerror 2009.10.05. 23:26:31

@Bogyó 2: Ha az uniótól lopunk, az már nem is lopás?

Pacsapapa 2009.10.06. 02:19:48

@A Nép - Te vagy!:
"Semmi hiba és éljen a nemzeti egység!"
Hol vagyunk mi attól? Még azonos nyelven sem tudunk már beszélni, pedig ugyanazokat a szavakat használjuk. Gondolj csak két egyszerű szóra: igazság és hazugság. Vannak, akik már a szavakat is lezüllesztették. Itt nem csak a politikusokra gondolok, hanem a politikusok gaztetteit validáló, saját elveit az abszolút, a megfellebbezhetetlen társadalmi normaként hirdető véleménydiktátorokra.

Zsömle 2009.10.06. 08:26:01

@Bogyó 2: Az említett kőfalat nem tudom, hogy hová építették (gondolom, nem a vízelvezető árok oldalára gondoltak), de az teljesen igaz, hogy előtte a vízműdombokra járt mindenki, mert kevesebb volt a kerítés, mint a hiánya. :)

Zsömle 2009.10.06. 08:29:09

@Bogyó 2: Különben a cikkben említett "ősfenyves" egy vicc, az a világháború előtt ültetett, egykori grófi birtok erdős területe volt, mára már erősen leromlott. Az igaz viszont, hogy a teljes terület aljnövényzetét kiszedték.

lanpabura 2009.10.07. 11:17:09

@a nagy levin: az nem diszkoves boritas a szalonnasuton hanem jarolap.

PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2009.12.08. 08:46:59

Mekkora ötlet már, max 300e a kilátó, a többit ellopják. Polgármester akarok lenni!