HTML

zugfirkász

Egy kutyaütő webzsurnaliszta privát hülyeségei - már nem Amszterdamból.

Dr. Justice

15:03 | 05.14.

Vészhelyzet

Megint Szijjártózok, kezdem unni, de egyúttal borzasztóan felháborít az még meg sem alakult kormány ostoba, de egyúttal szemét, alattomos kommunikációja, magyarázkodása.

Szerdán egész délután Szijjártó Péter reakcióját vártam a reggeli GDP-adatra, és megpróbáltam kitalálni, a hős szóvivő hogyan fogja interpretálni a várakozásokat meghaladó gazdasági növekedésről szóló híreket. Annál is inkább, mert az inflációs adatnál épp amiatt dobta le az ékszíjat Péter agya, hogy nagyobb lett, mint várták. Hát tessék Péter, itt egy újabb váratlanul nagy adat – gondoltam, de ekkora hülyeségre még korábbi nyilatkozatainak színvonalát ismerve sem számítottam. Naiv vagyok, elismerem.

Folytatás a BUKSZ Blogon >>

Szólj hozzá!

Címkék: idióták abszurdisztán államférfi nem értem szijjárt

A bejegyzés trackback címe:

https://zugfirkasz.blog.hu/api/trackback/id/tr562002979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.